24 | edycja RAPORTU ERP obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności. |
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Rynek w Polsce wymaga od firm coraz dokładniejszego rozpoznania wymagań klientów i budowania długofalowych relacji z wykorzystaniem różnorodnych form kontaktu, w tym mediów społecznościowych. Rozwiązanie SAP Cloud for Customer wykorzystuje nowoczesne sposoby kreowania zaangażowania klientów, w tym technologie mobilne, przyjazność i prostotę użytkowania oraz bogatą funkcjonalność w chmurze, połączoną z naturalnymi możliwościami integracji z rozwiązaniami SAP, wdrożonymi w tradycyjnym modelu on-premise, czyli na serwerach firmy.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Nowoczesna lojalność
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Nowe spojrzenie na CRM?
Mike Boysen mówi: Najwyższy czas!
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Zamek, rzepa i agrafka - tercet skazany na sukces
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Skuteczne wdrożenie systemów CRM – rola doradcy
Autor: Biser Jorgow, Pentegy
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
System CRM – centralne źródło wiedzy w Twojej firmie
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Zarządzanie procesami biznesowymi szansą na zwiększenie efektywności działań
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
5 najważniejszych korzyści z wdrożenia systemu CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Rola bazy danych w budowaniu efektywnych relacji z klientem
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Komercyjny Open Source CRM na przykładzie SugarCRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Dawno, dawno temu… szukali CRMa
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Klient nasz pan
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Klient - Święta Trójca
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Wdrożenie systemu CRM może okazać się klapą, ponieważ…
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Dynamika rynku CRM w Polsce
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Przez CRM do serca
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Etapy wdrożenia systemu CRM oczami praktyków
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Otwarte systemy CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM bez ryzyka
Oferowane przez firmę update rozwiązanie update.revolution radykalizuje koncepcję oprogramowania jako usługi — firma update przejmuje ryzyko nawet w przypadku najbardziej ambitnych projektów CRM. Koncepcje oprogramowania jako usługi (ang. Software as a Service — SaaS) i oprogramowania na żądanie (ang. Software on Demand — SoD) cieszą się popularnością od lat. Model SaaS zapewnia przedsiębiorstwom elastyczność, jednocześnie oferuje jednak zwykle tylko standardową funkcjonalność. Rozwiązanie typu SaaS nie pozwala zazwyczaj odwzorować specyficznych procesów biznesowych danego przedsiębiorstwa z precyzją odpowiadającą potrzebom klienta i względom praktycznym. Często nie zapewnia też zadowalającego poziomu bezpieczeństwa danych. Dlatego w przypadku aplikacji o znaczeniu strategicznym europejskie przedsiębiorstwa nierzadko mają wątpliwości co do zastosowania alternatywy w postaci rozwiązań typu SaaS. Ta niechęć dotyczy zarówno systemów ERP, jak i oprogramowania CRM.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Nie taki CRM straszny jak go malują
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Cała prawda o kryzysie IT w Polsce
Już od ponad roku czytam wszędzie o kryzysie i przewidywaniach, co się będzie sprzedawało, a co nie. Przeróżni managerowie prześcigają się w formułowaniu nowych prognoz i potencjalnych scenariuszy rozwoju rynku. Próżno jednak szukać odwołań do starych maksym sprawdzających się w prowadzeniu biznesu w czasie koniunktury i dekoniunktury.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w Twojej firmie
czyli jak wybrać dobrze - w kilku krokach
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w kontekście rozwoju systemu ERP
Łatwo zauważyć, że pierwsze rynkowe programy wspomagające biznes przedsiębiorstwa to rozwiązania dziedzinowe. Ze względu na niewielki zakres oraz jednoznaczny identyfikowalny obszar wspomagania środowisko dostawców oprogramowania nie było zmuszone do kategoryzacji rozwiązań – programy służyły księgowości, magazynierowi, sprzedawcy… Wraz z rozwojem nowych języków oraz środowisk programistycznych umożliwiających tworzenie oprogramowania w sposób nieskończenie bardziej efektywny niż dotychczas, zaczęły się pojawiać programy bardziej złożone.