LinkedIn na platformie Oracle Social Relationship Management (SRM)
LinkedIn już od dłuższego czasu należy do najważniejszych serwisów społecznościowych służących do nawiązywania i utrzymywania kontaktów zawodowych. Z danych firmy Investis wynika, że serwis ten odpowiada za 64% wszystkich wejść z serwisów społecznościowych na korporacyjne witryny internetowe. LinkedIn to także podstawowa platforma marketingowa dla firm z sektora B2B, gdyż ponad 3 mln przedsiębiorstw ma w tym serwisie swoje strony firmowe (LinkedIn Company Page).
Dział usług społecznościowych Oracle (Oracle Social) wzmocnił ofertę dla sektora B2B, wzbogacając swoje mechanizmy obsługi sieci społecznościowych o funkcje do publikowania, angażowania się w kontakty oraz zarządzania przepływem pracy i automatyzacji, a także o funkcje analityczne.
Klienci korzystający z platformy Oracle SRM będą teraz mogli uczestniczyć w następujących działaniach dotyczących serwisu LinkedIn:
Publikowanie: przeglądanie stron LinkedIn Company Page i Showcase Page (skrócona wersja stron Company Page) oraz zarządzanie nimi, a także tworzenie harmonogramów publikacji i publikowanie. Wykorzystywanie możliwości docierania do docelowych odbiorców z uwzględnieniem ich lokalizacji, preferencji językowych, wielkości firmy, zajmowanych stanowisk, branży i stażu pracy.
Klienci korzystający z platformy Oracle SRM będą teraz mogli uczestniczyć w następujących działaniach dotyczących serwisu LinkedIn:
Publikowanie: przeglądanie stron LinkedIn Company Page i Showcase Page (skrócona wersja stron Company Page) oraz zarządzanie nimi, a także tworzenie harmonogramów publikacji i publikowanie. Wykorzystywanie możliwości docierania do docelowych odbiorców z uwzględnieniem ich lokalizacji, preferencji językowych, wielkości firmy, zajmowanych stanowisk, branży i stażu pracy.
- Angażowanie się w kontakty: przeglądanie lajków i komentarzy dotyczących postów firmy, zarządzanie nimi oraz reagowanie na nie, z możliwością bezpośredniego kontaktowania się z członkami serwisu LinkedIn.
- Zarządzanie przepływem pracy i automatyzacja: zarządzanie autoryzacją stron LinkedIn Company Page i Showcase Page na platformie Oracle SRM oraz organizacja stron w ramach różnych grup użytkowników.
- Analityka: platforma Oracle SRM oferuje raporty dotyczące stron i postów, które zawierają wskaźniki takie, jak liczba lajków i komentarzy dotyczących aktualizacji w serwisie LinkedIn.
Sieci społecznościowe oferują możliwości, których nie zapewnia obecnie żadne inne źródło danych. Pozwalają poznać preferencje klientów, dzięki czemu firmy mogą naprawdę zrozumieć ich potrzeby, oczekiwania i życzenia, a także określić to, czego klienci nie lubią ― powiedziała Judith Sim, dyrektor marketingu w firmie Oracle. „Serwis LinkedIn to bezcenna platforma dla marketerów, zwłaszcza dla firm B2B, takich jak Oracle. Pozwala lepiej zrozumieć klientów, potencjalnych klientów oraz podmioty opiniotwórcze, a także zwiększyć skuteczność interakcji z nimi, aby zapewnić znakomitą obsługę klientów przez cały cykl utrzymywania z nimi kontaktówŹródło: ORACLE POLSKA