Rolkom inwestuje w CRM

KOMPLUS wdrożył system CRM dedykowany dla przedstawicieli handlowych w firmie Rolkom, zajmującej się sprzedażą ciągników, kombajnów, pras. Moduły programu wspierają codzienną pracę handlowców i pozwalają na przechowywanie informacji o Klientach oraz zaplanowanych działaniach.


System CRM firmy KOMPLUS pozwala na kontrolę działań przedstawicieli handlowych w rejonie od momentu nawiązania kontaktu i przedstawienia oferty, poprzez spotkania, negocjacje, sprzedaż, po działania serwisowe.

Dzięki dostępowi do aplikacji CRM przez przeglądarkę internetową przedstawiciele handlowi mają ciągły dostęp do historii współpracy z Klientem oraz zaplanowanych działań handlowych. Kierownicy natomiast dzięki raportom i odpowiednio nadanym uprawnieniom mają podgląd na pracę i wykonywane działania przez podwładnych.

Analiza zapisywanych informacji w programie CRM pozwala na zaplanowanie działań oraz strategii sprzedaży. Udostępnianie danych o określonych Klientach wpływa na poprawę przepływu informacji między przedstawicielami, a jedna wspólna baza danych daje gwarancję zachowania wiadomości o Klientach w przypadku zmiany na stanowiskach czy wśród pracowników.

Źródło: KOMPLUS

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top