Comarch dostawcą rozwiązania Loyalty Management dla programu The Rogers First Rewards™
Comarch ogłasza rozpoczęcie współpracy z Rogers Communications polegającej na wdrożeniu Comarch Loyalty Management (CLM) dla nowego programu lojalnościowego firmy pod nazwą Rogest First Rewards. Program ruszył już tego lata na wybranych obszarach prowincji Ontario i Alberty, zaś przez resztę bieżącego roku ma zostać wdrożony na pozostałym terytorium Kanady.
Program Rogers First Rewards polega na przyznaniu punktów za każdego dolara wydanego na wybrane produkty. Punkty zebrane w programie Rogers First Rewards można wymienić na produkty i usługi Rogers, których liczba stale rośnie. Program nie wymaga posiadania karty członkowskiej i większość klientów przystępuje do niego automatycznie, kiedy zostaje on wdrożony w ich okolicy. Program działa we wszystkie dni bez żadnych wyjątków, a punkty można z łatwością zamienić online na atrakcyjne nagrody z branży elektronicznej, w zależności od obszaru.
Źródło: www.comarch.pl
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy współpracować z Rogers Communications przy ich nowym programie lojalnościowym. Pozwoli to na wzmocnienie relacji firmy z klientami, a także zapewni uczestnikom programu dodatkowe korzyści - mówi Darius Ner, wiceprezes Comarch Kanada. - Rozwiązanie Comarch Loyalty (CLM) to światowej klasy system, który oferuje wspaniałe konfigurowalne funkcje, skalowalność i wnosi coraz więcej innowacji do branży lojalnościowej.Rozwiązanie CLM oferuje technologię, która napędza Rogers First Rewards. Dzięki kompleksowemu zestawowi narzędzi marketingu lojalnościowego, takich jak targetowane promocje na podstawie indywidualnego zaangażowania klienta w program, rozwiązanie zapewnia wyjątkową jakość obsługi klienta. Dodatkowo Comarch Loyalty Management przetwarza wszystkie transakcje lojalnościowe, szacuje wartość członków na przestrzeni czasu i zarządza szerokim katalogiem nagród. System jest łatwy w obsłudze, oferuje prosty interfejs dla użytkowników biznesowych i nieograniczone możliwości projektowania promocji i nagród dla członków programu.
Źródło: www.comarch.pl