Outbox wdrożył system CRM w Contact Center
Outbox - jedna z wiodących firm konsultingowych zajmujących się implementacją rozwiązań CRM rozpoczęła współpracę z Contact Center – największą w Polsce spółką outsourcingową w branży call/contact center. W ramach współpracy Outbox wdrożył system Microsoft Dynamics CRM 2011.
Ciągły wzrost liczby klientów Contact Center spowodował konieczność implementacji dedykowanego narzędzia wspierającego zarządzanie wiedzą o klientach. W tym celu spółka nawiązała współpracę z Outbox, która zajęła się wdrożeniem systemu zarządzania relacjami z klientami (CRM). Spośród wszystkich dostępnych na rynku rozwiązań, najbardziej optymalna okazała się aplikacja Microsoft Dynamics CRM 2011.
Wdrożenie CRM przyczyni się do optymalizacji procesów sprzedaży i obsługi klienta w Contact Center. Usprawni też znacznie zarządzanie wiedzą o klientach, co praktycznie przełoży się na jeszcze większą racjonalizację kosztów firmy. W przyszłości planowany jest dalszy rozwój systemu poprzez wzbogacanie go o nowe moduły.
Źródło: Outbox
Projekt wdrożenia systemu CRM przebiegł bardzo sprawnie. Firma Outbox, odpowiedzialna za realizację tego projektu, bardzo szybko poradziła sobie z implementacją szeregu nowych funkcjonalności zgodnie ze specyfikacją wymagań. Dzięki temu użytkownicy systemu już po paru tygodniach mogli rozpocząć pracę na nowej aplikacji. - Piotr Walędziak, Kierownik Projektu wdrożenia systemu CRM w Contact Center sp. z o.o.
Współpraca z Contact Center w ramach realizacji projektu przebiegła wzorowo. Nasza wiedza i doświadczenie z kilkudziesięciu wdrożeń CRM, w połączeniu ze świadomością potrzeb po stronie klienta dały bardzo dobre rezultaty. – mówi Piotr Piskorz, dyrektor w spółce Outbox.Na mocy podpisanej umowy firma Outbox zajęła się opracowaniem projektu systemu, konfiguracją sprzętu, pracami programistycznymi, importem danych, przygotowaniem dokumentacji technicznej i funkcjonalnej, szkoleniami oraz wsparciem powdrożeniowym. W pracach wdrożeniowych konsultanci Outboxa zaimplementowali szereg nowych niestandardowych funkcjonalności uwzględniających specyfikę branży, w której działa Contact Center. Przeniesienie i uporządkowanie w CRM dotychczasowych danych z licznych, rozproszonych źródeł oraz zastosowanie intuicyjnego interface’u popularnego programu Microsoft Outlook umożliwiły płynne przejście pracownikom działów sprzedaży i marketingu do pracy na nowym systemie.
Wdrożenie CRM przyczyni się do optymalizacji procesów sprzedaży i obsługi klienta w Contact Center. Usprawni też znacznie zarządzanie wiedzą o klientach, co praktycznie przełoży się na jeszcze większą racjonalizację kosztów firmy. W przyszłości planowany jest dalszy rozwój systemu poprzez wzbogacanie go o nowe moduły.
Źródło: Outbox