CRM 2011 dostępny w wersji BETA
Firma Microsoft ogłosiła kluczowe dla realizowanej strategii CRM wprowadzenie na rynek najnowszej generacji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM w wersji beta. Produkt stanowi jedno środowisko programistyczne dla konfiguracji w chmurze (on-demand) lub on-premise.
Światowa premiera nowego oprogramowania rozpoczyna się wprowadzeniem na rynek wersji Microsoft Dynamics CRM Online, która w opcji ‘on-premise’ pojawi się pod nazwą Microsoft Dynamics CRM 2011.
Wersja beta nowego Microsoft Dynamics CRM dostępna jest już na 40 rynkach głównie w języku angielskim, zaś w finalnej postaci rozwiązanie będzie wprowadzone do końca bieżącego roku na 40 rynkach w 41 językach.
Klienci i partnerzy Microsoft mogą zarejestrować się lub pobrać wersję beta na stronie http://www.crm2011beta.com w celu oszacowania jej możliwości, poznania funkcjonalności i opracowania rozwiązań opartych na nowej wersji.
Wersja beta nowego Microsoft Dynamics CRM dostępna jest już na 40 rynkach głównie w języku angielskim, zaś w finalnej postaci rozwiązanie będzie wprowadzone do końca bieżącego roku na 40 rynkach w 41 językach.
Klienci i partnerzy Microsoft mogą zarejestrować się lub pobrać wersję beta na stronie http://www.crm2011beta.com w celu oszacowania jej możliwości, poznania funkcjonalności i opracowania rozwiązań opartych na nowej wersji.
Microsoft Dynamics CRM globalnie przyspiesza i cieszy nas, że naszym klientom i partnerom możemy zaoferować następne, innowacyjne rozwiązanie – mówi Brad Wilson, dyrektor działu Microsoft Dynamics CRM. – Nasza nowa wersja beta, oparta na chmurze i dostępna w opcji ‘on-premise’, pozwala naszym użytkownikom wypróbować możliwości produktu i dzięki temu w praktyce poznać korzyści z podjętej inwestycji – dodaje.
Microsoft Dynamics CRM 2011 wspiera ideę ‘The Power of Productivity’ poprzez udostępnienie znanych, inteligentnych i zintegrowanych narzędzi, dedykowanych użytkownikom wewnątrz i na zewnątrz organizacji, oraz pozwala na rozwinięcie swoich możliwości poprzez następujące funkcjonalności:
- Familiar experiences – czytelny i intuicyjny interface znany z Microsoft Outlook oraz opcje służące do personalizacji użytkowników
- Inteligent Experiences – pomoc w identyfikacji procesów, wsparcie w wizualizacji danych (ang. inline data vizualizations), sprecyzowanie i elastyczne zarządzanie celami, konfiguracja kilku pulpitów w czasie rzeczywistym
- Connected Experiences – rozwój chmury (ang. cloud development), integracja z Windows Azure, dostarczanie dokumentów do Microsoft SharePoint Server, praca zespołowa i zarządzanie rozwiązaniami, korzystanie z Microsoft Dynamics Marketplace
Microsoft Dynamics CRM 2011 to potwierdzenie kontynuacji realizacji strategii zarządzania relacjami z klientami – funkcjonalności dynamicznej, otwartej, elastycznej i w pełni zintegrowanej z pulpitem – co obejmuje zarówno oprogramowanie jak i usługi – mówi Doug Zone, dyrektor biura ds. technologii w MetraTech Corp. – Połączenie rozwiązania z Microsoft Dynamics Marketplace stwarza nam możliwość rozszerzenia naszej działalności oraz dystrybucji naszych rozwiązań do szerszej grupy odbiorców – dodaje.Źródło: www.microsoft.com