SAP CRM w Classen-Pol
Firma SAP Polska poinformowała dziś o rozpoczęciu projektu wdrożenia rozwiązania SAP CRM 7.0 w firmie Classen-Pol. Classen-Pol to jeden z liderów polskiego i europejskiego rynku wyrobów drewnianych, który zaopatruje klientów z całej Europy w panele podłogowe, skrzydła drzwiowe i listwy, a także inne wyroby z drewna.
Swój dynamiczny rozwój na przestrzeni ostatnich lat firma zawdzięcza właściwym decyzjom, dynamicznemu zespołowi, a także przemyślanym inwestycjom, w tym inwestycjom w systemy informatyczne. Classen-Pol jest już użytkownikiem systemu SAP ERP w zakresie finansów, kontrolingu, sprzedaży i dystrybucji a także planowania produkcji.
Najistotniejszym elementem projektu wdrożenia rozwiązania do zarządzania relacjami z klientami będzie uruchomienie modułu wspierającego funkcjonowanie sieci sprzedaży detalicznej Classen – Pol, w szczególności codziennej pracy przedstawicieli handlowych. SAP CRM dostarczy kluczowe i aktualne dane o klientach oraz usprawni organizację i monitoring sił sprzedażowych firmy. Poprawa przepływu informacji od handlowców do centrali na temat bieżącej sytuacji na rynku oraz poszczególnych klientów pozwoli na szybkie reagowanie na zagrożenia i szanse płynące z rynku.
Wdrożenie funkcjonalności wsparcia marketingu, pozwalającej na segmentację klientów według aktualnych parametrów pochodzących z ERP, CRM i hurtowni danych pozwoli na precyzyjne i efektywne kosztowo kierowanie działań promocyjnych i handlowych wyłącznie do świadomie dobranej grupy odbiorców.
O wyborze SAP CRM zadecydowała między innymi możliwość łatwej integracji z istniejącymi już w firmie systemami, a także pełna integracja systemu SAP CRM z aplikacją Microsoft Outlook.
Do SAP CRM ostatecznie przekonał nas łatwy w obsłudze, intuicyjny interfejs, z którym nasi handlowcy szybko się zapoznają. Nie chcemy tracić czasu na długotrwałe szkolenia dla użytkowników i ryzykować, że z nowego rozwiązania nie wszyscy będą chcieli korzystać. - powiedział Waldemar Kusal, Szef Działu IT w firmie Classen-Pol.
Projekt wdrożenia SAP CRM 7.0 w Classen-Pol zrealizuje firma konsultingowa ABILE w ścisłej współpracy z kluczowymi osobami po stronie Klienta.
Źródło: www.sap.pl