Nowy CRM dla Noble Concierge
Spółka 3e Software House & Interactive Agency na zlecenie Noble Concierge stworzyła nowy system informatyczny klasy CRM wspomagający zarządzanie relacjami z klientami oraz wspierający procesy biznesowe.
Nowopowstały system wykorzystywany jest przez wszystkie działy firmy zapewniając między innymi:
- rejestrację, przetwarzanie i nadzór przy realizacji zleceń,
- research marketingowy oraz przeprowadzanie akcji marketingowych (malinigi),
- rozliczenia z firmami partnerskimi,
- zarządzanie wspólnym kalendarzem,
- automatyczne przypominanie o istotnych zdarzeniach
- integrację z serwisem www
Ekskluzywny charakter usługi Concierge oraz związane z nim bardzo wysokie oczekiwania klientów wymagają niezawodnego systemu wsparcia informatycznego.
Tworzyliśmy nasz system z myślą o zapewnieniu zespołowi Concierge maksymalnego komfortu w realizacji powierzonych zadań. Mamy świadomość, że zarówno oni jak i my nie możemy pozwolić sobie na najdrobniejsze błędy; czujemy się współodpowiedzialni za jakość świadczonej usługi - mówi Łukasz Kolczyński, członek zarządu spółki 3e odpowiedzialny za dział Software House.
Celem programu Concierge jest pomoc w różnych sytuacjach życiowych, uprzyjemnianie spędzania wolnego czasu oraz realizacja nietypowych marzeń. Konsultanci Noble Concierge dostępni są całą dobę, gotowi by zrealizować każde zamówienie: od tych prozaicznych jak rezerwacja stolika w restauracji, do najbardziej wyrafinowanych i pozornie niemożliwych. Więcej informacji o charakterze działalności Noble Concierge można znaleźć na stronie www.nobleconcierge.pl.