CRM7 w branży motoryzacyjnej

 Wdrożenie systemu CRM7 w Auto-Part ma znaczenie wielowymiarowe. Podstawowym celem jest uporządkowanie i zgromadzenie w jednym miejscu spójnej wiedzy na temat aktualnych klientów firmy. Umożliwia to integracja systemu CRM z pakietem ERP CDN/ XL firmy Comarch.


Scentralizowana wiedza na temat obrotów, limitów kredytowych i statusów płatności faktur pozwoli na analizę potencjału oraz przyszłych zachowań klientów. CRM7 to jednak nie tylko baza wiedzy na temat aktualnych klientów, to również wiedza o potencjalnych klientach.

Wszystkie relacje z przyszłymi klientami firmy (m.in. przedstawione oferty, statusy rozmów handlowych) będą rejestrowane w systemie, a możliwość ich współdzielenia przez pracowników Auto-Part, przyczyni się do usprawnienia i znaczącego skrócenia samego procesu sprzedaży.

Auto-Part sp. z o.o. zajmuje się dystrybucją części do samochodów ciężarowych, autobusów i naczep, takich marek jak: MAN, MERCEDES, SCANIA, VOLVO, DAF, RENAULT, IVECO.

Źródło: www.crm7.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top