System CRM dla telewizji nowej generacji n

Wola Info - systemy ERP, CRM, Business IntelligenceWola Info dostarczyła dla pierwszej w Polsce telewizji nadającej w jakości HD kompleksowe rozwiązanie do obsługi klienta i zarządzania sprzedażą oparte o system Oracle Siebel CRM. Prace nad projektem trwały 3 miesiące, a wartość kontraktu wyniosła ponad 9 mln zł.

ITI Neovision wybrał rozwiązanie Wola Info, gdyż jako jedyne było w stanie zaadresować wszystkie wymagania i realizację w bardzo agresywnym reżimie czasowym. - Mogę z całym przekonaniem powiedzieć, że było to jedno z najtrudniejszych zadań w historii firmy. Dlatego tym bardziej jesteśmy dumni, że udało nam się je zrealizować z pełnym sukcesem - podkreśla Piotr Majcherkiewicz, prezes Wola Info. Zespół Wola Info przeprowadził pełne wdrożenie obejmujące analizę wymagań funkcjonalnych i procesów biznesowych, zaprojektowanie systemu, integrację, instalację i parametryzację aplikacji oraz szkolenia użytkowników.

Rozwiązanie Siebel CRM w telewizji nowej generacji n jest gwarancją najwyższych standardów obsługi klientów. Dlatego liczymy, że przyczyni się do osiągnięcia wymiernych korzyści biznesowych. – mówi Artur Przybysz, Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w ITI Neovision.

Projekt obejmował:
  • Wdrożenie aplikacji Siebel eMedia CRM jako rozwiązania do wielokanałowej obsługi klienta, zarządzania siecią dystrybutorów i instalatorów
  • Wdrożenie systemu billingowego Sara
  • Integrację ponad 20 systemów z wykorzystaniem standardów przemysłowych
  • Budowę skalowalnej i niezawodnej infrastruktury informatycznej

 

Źódło: www.wolainfo.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top