Nowy CRM Zadaniowy w ISOF
W ramach wersji 8.0 systemu ISOF (www.isof.pl) HEUTHES znacznie zmodyfikował moduł Zarządzania Zadaniami przenosząc go do grupy modułów CRM. Wsłuchując się w sugestie użytkowników systemu dotychczasowe rozwiązanie klasy Project Management zostało rozbudowane i przeniesione do rodziny pięciu innych systemów CRM, która w systemie ISOF obejmuje moduły Operacyjny, Analityczny, Marketingowy, Serwisowy i Prognozowania Sprzedaży, a teraz także CRM Zadaniowy.
Nowy CRM Zadaniowy został obecnie ściśle zintegrowany z CRM Prognozowanie Sprzedaży (ang. Forecast) oraz z DMS (zarządzanie dokumentami). Pozostałe, największe zmiany dotyczą wprowadzenia nowego interfejsu wzorowanego na DMS, rozbudowy możliwości wyszukiwania zadań oraz definiowania i wykorzystywania szablonów do zadań, wprowadzenia raportowania sprawozdań pracowników połączonego z rejestracją czasu pracy oraz raportu graficznego o zadaniach, powiązaniach i relacjach.
kosztów działań).Dzięki integracji skrośnej z modułami: DMS, Kadry i Płace oraz CRM Marketingowy nowy CRM Zadaniowy umożliwił stosowanie w systemie ISOF nowoczesnych metodyk zarządzania takich jak Balanced Scorecard i ABC/M (analiza
Źródło: www.isfof.pl