BizTech wdrożył MS CRM w firmie Polanowscy Nieruchomości
Firma BizTech Konsulting S.A. w cztery tygodnie zrealizowała dostawę i wdrożenie systemu wspomagania relacji z klientami Microsoft CRM oraz zapewniła bezpieczne połączenie infrastruktury IT i zasobów informacyjnych centrali firmy z 4 oddziałami (ok. 60 stanowisk komputerowych) za pomocą VPN (Virtual Private Network) z wykorzystaniem rozwiązań Symantec Antivirus Corporate Edition i Symantec Gateway Security.
Celem wykonanych prac było zapewnienie integralności i dostępności oraz bezpieczeństwa danych udostępnionych pracownikom, stacjonarnym i mobilnym, przez aplikacje biznesowe. Istotnym celem było także zapewnienie bezpiecznego internetowego udostępniania informacji i danych klientom firmy.
BizTech Konsulting S.A. w czasie zaledwie 4 tygodni wykonał implementuję systemu wspomagania zarządzania relacjami z klientami – Microsoft CRM oraz integrację firmowej infrastruktury informatycznej w warszawskiej centrali i 4 oddziałach (Warszawa, Białystok, Bydgoszcz i Toruń) znanej warszawskiej firmy Polanowscy Nieruchomości Sp. z o.o., działającej na ogólnopolskim rynku nieruchomości. www.polanowscy.pl
Celem prac było zapewnienie integralności i dostępności danych udostępnionych pracownikom centrali i oddziałów przez aplikacje biznesowe. Istotnym elementem było zapewnienie pełnego bezpieczeństwa danych udostępnianych pracownikom za pośrednictwem prywatnej sieci VPN (Virtual Private Network) oraz zapewnienie bezpiecznego dostępu pracowników do Internetu, a także pełnego zabezpieczenia firmowej sieci przed atakami z zewnątrz. Dodatkowym istotnym elementem było zapewnienie klientom bezpiecznego internetowego dostępu do danych firmy – w tym bazy nieruchomości.
Celem wdrożenia systemu Microsoft CRM było podniesienie jakości obsługi klientów a jednocześnie zapewnienie spójności gromadzonych danych o nieruchomościach i klientach oraz usprawnienie przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi pracownikami, oddziałami i kierownictwem firmy
Centrala firmy Polanowscy mieści się w Warszawie, a 4 oddziały w Białymstoku, Bydgoszczy, Toruniu i w Warszawie. Dane i aplikacje są udostępniane w centrali, lokalizacjach zdalnych oraz dla użytkowników mobilnych poprzez usługi terminalowe i sieć VPN. Z systemu korzystają pracownicy na ok. 60 stanowiskach – w większości terminalach, kilku stacjonarnych komputerach i notebookach (pracownicy mobilni). Aplikacje pracują w środowisku Windows Server 2003 Standard Edition PL. Za bezpieczeństwo i zestawienie VPN odpowiadają w oddziałach urządzenia Symantec Gateway Security (SGS 440), a w centrali SGS 5620.
Prace wykonane w ramach projektu obejmowały:
Celem prac było zapewnienie integralności i dostępności danych udostępnionych pracownikom centrali i oddziałów przez aplikacje biznesowe. Istotnym elementem było zapewnienie pełnego bezpieczeństwa danych udostępnianych pracownikom za pośrednictwem prywatnej sieci VPN (Virtual Private Network) oraz zapewnienie bezpiecznego dostępu pracowników do Internetu, a także pełnego zabezpieczenia firmowej sieci przed atakami z zewnątrz. Dodatkowym istotnym elementem było zapewnienie klientom bezpiecznego internetowego dostępu do danych firmy – w tym bazy nieruchomości.
Celem wdrożenia systemu Microsoft CRM było podniesienie jakości obsługi klientów a jednocześnie zapewnienie spójności gromadzonych danych o nieruchomościach i klientach oraz usprawnienie przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi pracownikami, oddziałami i kierownictwem firmy
Centrala firmy Polanowscy mieści się w Warszawie, a 4 oddziały w Białymstoku, Bydgoszczy, Toruniu i w Warszawie. Dane i aplikacje są udostępniane w centrali, lokalizacjach zdalnych oraz dla użytkowników mobilnych poprzez usługi terminalowe i sieć VPN. Z systemu korzystają pracownicy na ok. 60 stanowiskach – w większości terminalach, kilku stacjonarnych komputerach i notebookach (pracownicy mobilni). Aplikacje pracują w środowisku Windows Server 2003 Standard Edition PL. Za bezpieczeństwo i zestawienie VPN odpowiadają w oddziałach urządzenia Symantec Gateway Security (SGS 440), a w centrali SGS 5620.
Prace wykonane w ramach projektu obejmowały:
- Połączenie infrastruktury IT czterech oddziałów firmy z Centralą – VPN;
- Współdzielenie zasobów i danych Centrali oraz oddziałów;
- Rekonfiguracja usług osadzonych na serwerach;
- Udostępnienie zasobów i danych użytkownikom mobilnym;
- Zapewnienie pracownikom bezpiecznego dostępu do Internetu niezależnie od lokalizacji;
- Zabezpieczenie infrastruktury IT przed zagrożeniami zewnętrznymi;
- Zabezpieczenie infrastruktury IT przed działaniem „niezabezpieczonego” użytkownika;
- Dostawę Microsoft CRM oraz udostępnienie aplikacji użytkownikom w Centrali i w zdalnych .
Źródło: www.biztech.pl