Ricoh Polska wdraża Insoft CRM

Ricoh Polska rozpoczął wdrożenie systemu Insoft CRM firmy Insoft sp. z o.o. Celem wdrożenia systemu jest uporządkowanie wiedzy o klientach - zarówno potencjalnych jak i aktywnych. Chodzi o wiedzę operacyjną gromadzoną na różnych etapach procesu obsługi klienta i w różnych miejscach firmy.

System pozwala skutecznie kontrolować procesy obsługi klienta, działania firmy w zakresie sprzedaży i serwisu oraz zautomatyzować szereg procesów wewnętrznych. Uzupełnieniem operacyjnego CRM jest podsystem analityczny wspomagający procesy podejmowania decyzji. Umożliwia on raportowanie danych na temat efektywności prowadzonych działań handlowych firmy, realizacji budżetów, danych finansowych, logistycznych itp. System Insoft CRM został zintegrowany z infrastrukturą informatyczną firmy (ERP, aplikacje Lotus Notes).

Źródło: www.insoft.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top