Nowa wersja oprogramowania recentCRM 3.5!
Firma Connect Distribution wprowadza do sprzedaży nową wersję oprogramowania do zarządzania kontaktami z klientami - recentCRM v. 3.5.
Aplikacja recentCRM służy wspomaganiu oraz synchronizacji działań handlowych i marketingowych w małych i średnich firmach. Umożliwia sprawne zarządzanie pracą działu handlowego na każdym etapie sprzedaży, delegację zadań oraz bieżącą kontrolę realizacji założonych planów.
Wśród nowości recentCRM v. 3.5 producent wymienia następujące funkcjonalności i usprawnienia:
- szybsza i wydajniejsza praca dzięki istotnym zmianom w interfejsie użytkownika
- możliwość wprowadzania do „siatki danych” elementów graficznych (np. logo firmy)
- nowe możliwości wprowadzania dodatkowych informacji (np. adres korespondencyjny)
- zaawansowane możliwości kontroli dostępu i przydziału uprawnień
- nowe możliwości indeksacji i sortowania (np. znaczniki zarówno dla klienta jak i dla firmy)
- zdefiniowane domyślnie nowe pola danych (np. NIP, Regon, województwo)
- usprawniona i znacznie wydajniejsza korespondencja seryjna (mailingi, e-mailingi)
- nowe możliwości eksportowania raportów czy zestawień ( np. do *.xls, *.html, *.pdf)
- bardziej efektywna praca grupowa i dzielenie informacji (dla wersji wielo-stanowiskowych)
- nowe funkcje zarządzania danymi (m.in. usuwania klienta, firmy czy prowadzących)
Źródło: www.connectdistribution.pl