Workspace:
- integracja z Pagero w celu ułatwienia e-fakturowania i przesyłania e-faktur klientom oraz archiwizacji dokumentów powiązanych z klientami, wszystko to usprawnia ewidencję dokumentów i ewentualny audyt oraz zapewnia zgodność z obowiązującymi przepisami,
- aby zwiększyć elastyczność i zmniejszyć nakład pracy ręcznej, rozliczenia podwykonawców można przeprowadzać w różnych walutach – Maconomy automatycznie konwertuje walutę zlecenia na walutę na fakturze zgodnie z wyborem użytkownika
- czas pracy – wprowadzono ulepszenie rejestracji w systemie tak, aby ilość godziny zarejestrowanych za pomocą funkcji check in była zgodnz danymi w karcie czasu pracy
- udostępnienie menedżerom projektów, menedżerom zasobów oraz pozostałym pracownikom modułu People Planner w interfejsie webowym iAccess.
W najnowszym wydaniu Maconomy dostępna jest także wyższa wersja narzędzia People Planer – 4.0. Zawiera ona ulepszenia w integracji z Maconomy, rozbudowane komponenty sieciowe dostępne w interfejsie iAccess oraz usprawnienia funkcjonalności webowych zarówno dla pulpitu klienta, jak i dla iAccess. Podstawowe ulepszenia People Plannera:
- pracownicy mogą zarządzać swoim harmonogramem, tworzyć rezerwacje i przeglądać nieobecności w obszarze MyPlan,
- kierownicy projektów mogą przeglądać szczegółowo projekt, przydzielać oraz planować zasoby oraz wizualizować dostępność pracowników w obszarze Zasoby,
- menedżerowie zasobów mogą przeglądać zdolności produkcyjne całej firmy na dany dzień, tydzień lub miesiąc, równoważyć obciążenie pracą i zwiększyć wykorzystanie w obszarze Zasoby.
Komponenty sieciowe (wraz z iAccess) w najnowszym wydaniu Maconomy to m.im. rozszerzona obsługa ograniczeń danych użytkownika w zasobach, nowy widok podsumowania zasobów (podsumowanie przydziałów na poziomie projektów) czy opcja rezerwacji alokacji.
Aplikacja Touch:
- wraz z wersja 5.2.5 pracownicy otrzymali prostszy i szybszy proces wprowadzania wydatków dzięki inteligentnemu rozpoznawaniu znaków (ICR). ICR skanuje dokumenty i automatycznie wypełnia raport wydatków. Pozwala to zaoszczędzić czas pracy oraz zwiększyć bezpieczeństwo.
- odświeżanie danych – nowe ustawienia serwera i użytkownika pozwalają na automatyczne odświeżanie danych podczas otwierania ekranu czasu pracy
- dostępne są także konfigurowalne ekrany wyszukiwania poprzez narzędzie REST, pozwala ono skrócić czas wyszukiwania ograniczając zapytania do określonego podzbioru firm, ofert, itp.
Źródło: www.todis.pl