- Szczegóły
- Kategoria: CRM
5 najważniejszych korzyści z wdrożenia systemu CRM
- Szczegóły
- Kategoria: ERP
10 kroków udanego wdrożenia ERP
Krok 7 - Komunikacja
- Szczegóły
- Kategoria: BUSINESS INTELLIGENCE
Rozwiązywanie problemów
- Szczegóły
- Kategoria: BUSINESS INTELLIGENCE
Inteligencja systemów Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: BUSINESS INTELLIGENCE
Nowoczesne systemy Business Intelligence – OLAP kontra „In-Memory”
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Rola bazy danych w budowaniu efektywnych relacji z klientem
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Komercyjny Open Source CRM na przykładzie SugarCRM
- Szczegóły
- Kategoria: BUSINESS INTELLIGENCE
Kres rozczarowań
- Szczegóły
- Kategoria: BUSINESS INTELLIGENCE
Czy nadal możemy opierać się na przeszłości przewidując przyszłość?
Jeśli poprosiłbym, abyście zamknęli oczy - a potem, nadal mając je mocno zamknięte powiedzieli mi, co zobaczycie, gdy je otworzycie, moglibyście jedynie zgadywać. Waszym najlepszym założeniem mogłoby być, że wszystko będzie tak samo jak przedtem. A jednak w tej krótkiej chwili mogło się wydarzyć praktycznie wszystko.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Dawno, dawno temu… szukali CRMa
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Klient nasz pan
- Szczegóły
- Kategoria: ERP
Poczuj branże
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Klient - Święta Trójca
- Szczegóły
- Kategoria: ERP
System ERP – wybór firmy wdrożeniowej
- Szczegóły
- Kategoria: ERP
"Wspomagacze" decyzji, czy profesjonaliści w wyborze systemu ERP
Autor: Ludwik Maciejec - Niezależny Ekspert Polskiego Rynku ERP
- Szczegóły
- Kategoria: ERP
System ERP – jaki i dlaczego?
- Szczegóły
- Kategoria: IT SOLUTIONS
Outsourcing przyszłością polskiego rynku?
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Wdrożenie systemu CRM może okazać się klapą, ponieważ…
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Dynamika rynku CRM w Polsce
- Szczegóły
- Kategoria: IT SOLUTIONS
User Experience – projektowanie pozytywnego doświadczenia
- Szczegóły
- Kategoria: IT SOLUTIONS
Jak wypromować swój e-biznes?
- Szczegóły
- Kategoria: ERP
Ewolucja podejścia do obsługi technicznej – wymagania na system informatyczny
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Przez CRM do serca
- Szczegóły
- Kategoria: BUSINESS INTELLIGENCE
Od czego zależy jakość Business Intelligence?
Umiejętne zarządzanie wiedzą w organizacji jest dzisiaj kluczem do przetrwania i sukcesu na rynku. Konieczność szybkiego reagowania na zmieniające się warunki wymaga błyskawicznych decyzji przy możliwie najniższym stopniu ryzyka. Nieodzowne stają się narzędzia Business Intelligence współpracujące z systemami nadzorującymi wszystkie gałęzie działalności firmy, co pozwala zwiększać efektywność ekonomiczną i konkurencyjność przedsiębiorstwa.
- Szczegóły
- Kategoria: WMS
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Etapy wdrożenia systemu CRM oczami praktyków
- Szczegóły
- Kategoria: ERP
Kupić, czy wynająć?
- Szczegóły
- Kategoria: IT SOLUTIONS
Pewny dostawca usług IT, czyli jak znaleźć odpowiedniego partnera biznesowego?
- Szczegóły
- Kategoria: IT SOLUTIONS
Od początku tego roku obowiązuje nowe prawo regulujące kwestie stosowania e-faktur. Polska jako pierwszy kraj w UE wprowadziła dyrektywę unijną, która liberalizuje przepisy stosowania e-Faktur. Obecnie e-faktura jest uznawana przez urząd skarbowy jako dokument podatkowy, jeśli jest ona zabezpieczona pod kątem autentyczności pochodzenia i integralności treści. W największym skrócie oznacza to, że przedsiębiorca w razie kontroli urzędu skarbowego powinien wykazać, iż nikt nie ingerował w treść faktury po jej wystawieniu, wysłaniu oraz w trakcie przechowywania oraz że została wystawiona przez firmę widniejącą na fakturze jako wystawca.
- Szczegóły
- Kategoria: IT SOLUTIONS